Artykuł sponsorowany

Witryny chłodnicze jako niezbędny element wyposażenia sklepu spożywczego

Witryny chłodnicze jako niezbędny element wyposażenia sklepu spożywczego

Znaczna część towarów sprzedawanych w niemal każdym sklepie spożywczym do zachowania odpowiedniej świeżości wymaga przechowywania w obniżonej temperaturze. Jednocześnie nie można ich zamykać w typowych lodówkach, ponieważ doprowadziłoby to do zmniejszenia zainteresowania nimi ze strony klientów. Rozwiązaniem, które pozwala na pogodzenie obu tych potrzeb, jest korzystanie z witryn chłodniczych.

 

Jakie produkty spożywcze wymagają użycia witryny chłodniczej?

 

Zmniejszenie temperatury przechowywania produktów spożywczych to znaczne wydłużenie terminu ich przydatności do spożycia. Pomaga także w zachowaniu atrakcyjnego wyglądu, konsystencji oraz pełni walorów smakowych. Będzie wymagane w przypadku świeżego mięsa czerwonego i drobiu oraz podrobów. Nie można się bez niego obejść, gdy w asortymencie znajdują się wędliny oraz nabiał – sery twarde, miękkie, jaja, tłuszcze roślinne i zwierzęce, a także mleko i produkty powstałe na jego bazie. Witryny chłodnicze okażą się niezbędne przy sprzedaży ryb świeżych i wędzonych, a także wyrobów garmażeryjnych i wielu dań gotowych. Stała niska temperatura pozwala na utrzymanie własności wielu warzyw i owoców, a także ich przetworów np. świeżo wyciskanych soków. Odpowiednia witryna pozwoli na sprzedaż kanapek czy serwowanie dań na wynos wymagających jedynie podgrzania, co jest coraz częściej spotykanym sposobem wzbogacania oferty.

 

Dlaczego witryny chłodnicze sprawdzają się tak dobrze?

 

Jednym z najważniejszych czynników wpływających na poziom sprzedaży jest odpowiednie wyeksponowanie towaru. Choć wydawać by się mogło, że klienci dokonujący zakupów spożywczych zjawiają się w sklepie z gotową listą zakupów i rzadko dokonują zakupów impulsowych, jeśli chodzi o część produktów przechowywanych w warunkach chłodniczych, takich jak mięso czy sery. Warto jednak pamiętać o tym, że świadomość dostępności poszczególnych towarów pozwala na planowanie przyszłych działań. W odniesieniu do części asortymentu ta zasada będzie jednak miała zastosowanie – dotyczy to m.in. dań na wynos i wyrobów garmażeryjnych, ale także choćby sprzedawanych kanapek czy wyrobów cukierniczych. Bardzo ważna będzie też rola witryn w wyborze konkretnego dobrze widocznego towaru, ponieważ klient może całkiem dosłownie pokazać, czego sobie życzy.

Szeroki wybór witryn chłodniczych dla sklepów spożywczych można znaleźć w ofercie wielu dostawców. Na szczególną uwagę zasługują jednak propozycje firmy IGLOTECHNIKA. Jej specjalnością jest sprzedaż mebli i urządzeń chłodniczych dla placówek handlowych i gastronomii.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.