Artykuł sponsorowany

Z jakich nośników reklamowo-informacyjnych korzystają stacje paliw?

Z jakich nośników reklamowo-informacyjnych korzystają stacje paliw?

Nic nie wskazuje na to, aby reklama zewnętrzna przestała być jednym z ważniejszych elementów strategii marketingowych. Przekonują o tym rzucające się w oczy nowoczesne rozwiązania outdoorowe. Jednymi z bardziej charakterystycznych miejsc wykorzystujących wizualne formy kontaktu z klientem są stacje paliwowe. Dowiedz się, z jakich nośników reklamowo-informacyjnych korzystają.

Siła reklamy zewnętrznej

Kreatywność twórców reklamy outdoorowej cały czas wykracza poza utarte schematy. Wciąż tworzą nowoczesne formy komunikacji, dzięki którym przekaz reklamowy staje się jeszcze bardziej czytelny i sugestywny. Pozwala to na skuteczne dotarcie do grupy docelowej z ważnymi informacjami i promocjami, których celem jest budowanie relacji z marką. Jak dowodzą wielokrotne badania, przekaz reklamowy musi dotrzeć do odbiorcy w ciągu zaledwie kilku sekund. Dlatego forma i treść reklamy zewnętrznej musi być czytelna, prosta i widoczna.

Przeczytaj również: Naszywki i inne elementy odzieży jako efektowne gadżety reklamowe

Reklamy na stacjach paliw

Stacje paliw to specyficzne miejsca, w których o sukcesie rynkowym nie tylko decyduje ich asortyment i ceny produktów, ale przede wszystkim ich postrzegalność. Będzie ona zapewniona dzięki nowoczesnym rozwiązaniom outdoorowym. Na szczególną uwagę zasługują pylony reklamowe. Jest to nośniki reklamy zewnętrznej w formie pionowych, wolnostojących słupów o znacznej wysokości. Jak wyjaśniają specjaliści działającego już ponad 20 lat producenta reklam Polska Grupa Reklamowa z Tarnowa, na panelach najczęściej umieszcza się logotypy stacji oraz czytelne informacje wykonane różnymi technikami, także techniką przestrzenną z liter 3D. Pylony mogą być podświetlane z zewnątrz lub dzięki wewnętrznym źródłom światła.

Przeczytaj również: Zastosowanie rusztowania w celach marketingowych

Kolejnym atrakcyjnym elementem outdoorowym, wprost stworzonym dla stacji paliw są totemy reklamowe. Są to najczęściej bardzo wysokie, stąd widoczne z dużych odległości (nawet kilku kilometrów) słupy reklamowe. Zwieńczone są zazwyczaj logotypami firm rafineryjnych, a ich zadaniem jest informowanie kierowców o lokalizacji stacji paliw. Uzupełnieniem nośników informacyjnych są także różnego typu kasetony świetlne, tablice, napisy oraz piktogramy. Reklamują, informują, ostrzegają i pomagają klientom stacji paliw.

Przeczytaj również: Jakie praktyczne funkcje mogą pełnić breloczki na łańcuszku?

Branding stacji paliw 

Kreatywne firmy reklamowe oferują usługę brandingu różnego typu firm. Przygotowując kompleksowy projekt brandingu stacji paliw, uwzględniają wszystkie zewnętrze formy komunikacji z klientem oraz skuteczne komponenty identyfikacji wizualnej marki. W swoich działaniach stawiają nie tylko na autorskie projekty, ale także na solidne wykonawstwo wszystkich elementów i nośników reklamy z trwałych i odpornych materiałów.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.