Z jakich nośników reklamowo-informacyjnych korzystają stacje paliw?

Spis treści
Nic nie wskazuje na to, aby reklama zewnętrzna przestała być jednym z ważniejszych elementów strategii marketingowych. Przekonują o tym rzucające się w oczy nowoczesne rozwiązania outdoorowe. Jednymi z bardziej charakterystycznych miejsc wykorzystujących wizualne formy kontaktu z klientem są stacje paliwowe. Dowiedz się, z jakich nośników reklamowo-informacyjnych korzystają.
Siła reklamy zewnętrznej
Kreatywność twórców reklamy outdoorowej cały czas wykracza poza utarte schematy. Wciąż tworzą nowoczesne formy komunikacji, dzięki którym przekaz reklamowy staje się jeszcze bardziej czytelny i sugestywny. Pozwala to na skuteczne dotarcie do grupy docelowej z ważnymi informacjami i promocjami, których celem jest budowanie relacji z marką. Jak dowodzą wielokrotne badania, przekaz reklamowy musi dotrzeć do odbiorcy w ciągu zaledwie kilku sekund. Dlatego forma i treść reklamy zewnętrznej musi być czytelna, prosta i widoczna.
Przeczytaj również: Naszywki i inne elementy odzieży jako efektowne gadżety reklamowe
Reklamy na stacjach paliw
Stacje paliw to specyficzne miejsca, w których o sukcesie rynkowym nie tylko decyduje ich asortyment i ceny produktów, ale przede wszystkim ich postrzegalność. Będzie ona zapewniona dzięki nowoczesnym rozwiązaniom outdoorowym. Na szczególną uwagę zasługują pylony reklamowe. Jest to nośniki reklamy zewnętrznej w formie pionowych, wolnostojących słupów o znacznej wysokości. Jak wyjaśniają specjaliści działającego już ponad 20 lat producenta reklam Polska Grupa Reklamowa z Tarnowa, na panelach najczęściej umieszcza się logotypy stacji oraz czytelne informacje wykonane różnymi technikami, także techniką przestrzenną z liter 3D. Pylony mogą być podświetlane z zewnątrz lub dzięki wewnętrznym źródłom światła.
Przeczytaj również: Sposoby umieszczania emblematów na odzieży
Kolejnym atrakcyjnym elementem outdoorowym, wprost stworzonym dla stacji paliw są totemy reklamowe. Są to najczęściej bardzo wysokie, stąd widoczne z dużych odległości (nawet kilku kilometrów) słupy reklamowe. Zwieńczone są zazwyczaj logotypami firm rafineryjnych, a ich zadaniem jest informowanie kierowców o lokalizacji stacji paliw. Uzupełnieniem nośników informacyjnych są także różnego typu kasetony świetlne, tablice, napisy oraz piktogramy. Reklamują, informują, ostrzegają i pomagają klientom stacji paliw.
Przeczytaj również: Rodzaje displayów reklamowych
Branding stacji paliw
Kreatywne firmy reklamowe oferują usługę brandingu różnego typu firm. Przygotowując kompleksowy projekt brandingu stacji paliw, uwzględniają wszystkie zewnętrze formy komunikacji z klientem oraz skuteczne komponenty identyfikacji wizualnej marki. W swoich działaniach stawiają nie tylko na autorskie projekty, ale także na solidne wykonawstwo wszystkich elementów i nośników reklamy z trwałych i odpornych materiałów.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Polecane firmy
-
-
Laboratoria - usługi
Dia Bakter Diagnostyka Laboratoryjna Mikrobiologia Katarzyna Leszczyńska
woj. podlaskie15-879 Białystok, Stołeczna 7 lok. 100
-
-
Doradztwo personalne
Perfect Consulting Hanna Kąkol
woj. pomorskie81-383 Gdynia, Żołnierzy I Armii Wojska Polskiego 13