Artykuł sponsorowany

Zalety korzystania z pośrednictwa biura nieruchomości przy sprzedaży

Zalety korzystania z pośrednictwa biura nieruchomości przy sprzedaży

Decydując się na sprzedaż mieszkania czy domu, wiele osób korzysta z pomocy biura nieruchomości. Mimo że za usługę muszą zapłacić prowizję, zalety tego rozwiązania często przeważają nad wadami. Najważniejszy jest wybór sprawdzonego biura nieruchomości, cechującego się wieloletnim doświadczeniem i dużą bazą klientów. Jakie są najważniejsze zalety korzystanie z usług biura nieruchomości?

Najważniejsze zalety korzystania z biura nieruchomości przy sprzedaży lokum

Dobre biuro nieruchomości dba o swoich klientów. Pracują w nim doświadczeni pośrednicy, którzy prowadzą doradztwo i wsparcie na każdym etapie sprzedaży. Pomagają w wycenie nieruchomości, skompletowaniu niezbędnych dokumentów, uporządkowaniu stanu prawnego nieruchomości, wykonaniu zdjęć promujących lokum oraz zamieszczeniu zachęcającego opisu do publikacji w ogłoszeniach. Dobre biuro nieruchomości to także skuteczne działania marketingowe. Statystycznie dociera ono szybciej do potencjalnego kupca niż osoba prywatna. Warto pamiętać, że pośrednicy nieruchomości mają własną bazę klientów – doskonale wiedzą, jak dotrzeć do nich z nowymi ofertami mieszkań. Dobrym znakiem jest to, jeśli nasze biuro ma też dostęp do Centralnego Banku Nieruchomości – to umożliwia odnalezienie jeszcze większego grona potencjalnych kupców. Korzystanie z usług biur nieruchomości to także gwarancja bezpiecznych transakcji. Przykładem przedsiębiorstwa, które zajmuje się pośrednictwem w obrocie nieruchomościami, jest firma BORATYŃSKI Nieruchomości. Specjalizuje się także w pośrednictwie finansowym, czyli uzyskiwaniem kredytów hipotecznych, gotówkowych i inwestycyjnych dla swoich klientów.

Czy sprzedaż mieszkania przez biuro nieruchomości ma wady?

Istnieje kilka wad sprzedaży mieszkania za pośrednictwem biura nieruchomości. Do usług zniechęca najczęściej dość wysoka prowizja (w wysokości 1-3% wartości sprzedawanego mieszkania lub domu). Jeśli natrafimy na nieprofesjonalne biuro nieruchomości, możemy stracić wiele czasu, finalnie nie sprzedając lokum, natrafiając na nieopłacalnych kupujących, uzyskując niską kwotę za sprzedaż. Poszukując biura nieruchomości, warto skupić się na jego udokumentowanym doświadczeniu i osiągnięciach, opiniach klientów. Niska prowizja jest czynnikiem alarmującym.  

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.