Zastosowanie haftu na odzieży reklamowej
Hafty są pięknym sposobem dekoracji oraz wykończenia wnętrz, ale również odzieży. Ubrania z motywami haftowanymi są obecnie bardzo popularne w modzie. Firmy coraz częściej wykorzystują haft komputerowy w odzieży w celach marketingowych. Nadaje on ubraniom oryginalności i wyjątkowości. Sprawdźmy zatem, jak możemy zastosować haft komputerowy w celach reklamowych.
Na czym polega haft komputerowy?
Haft komputerowy polega na wykonywaniu zdobień za pomocą nici w wybranych kolorach na różnych tkaninach. Nie nadaje się on jednak do znakowania delikatnych i cienkich tkanin, najczęściej stosowany jest przy grubszych materiałach. Do wykonania takiego rodzaju haftu potrzebny jest komputer oraz hafciarki, czyli tak zwane maszyny haftujące, które następnie nanoszą na tkaninę zaprojektowany wcześniej wzór. Gdy nie mamy własnego wzoru, możemy zlecić jego zaprojektowanie specjalistom, którzy stworzą wysokiej jakości projekt utożsamiający się z naszą wizją. Dobrej jakości haft komputerowy możemy wykonać w hafciarni w Warszawie, która oferuje hafty na wielu tkaninach, głównie na odzieży reklamowej, roboczej oraz codziennej. Hafty wykonane przez hafciarki są bardzo dokładne i szczegółowe, co jest wielkim plusem. Mogą być płaskie lub wypukłe, tak zwane 3D. Dużą zaletą jest również fakt, że nie blakną, są odporne na pranie oraz łatwe w pielęgnacji. Hafciarnie wykonują hafty głównie na metrażu, wykrojach oraz gotowej odzieży. Wiele z nich wykonuje także naszywki, emblematy oraz aplikacje.
Haft a odzież reklamowa
Haft komputerowy jest niezwykle popularną metodą zdobienia odzieży. Stał się bardzo popularny, głównie w branży reklamowej, gdyż pozwala na skuteczną promocję firmy. Ludzie noszący odzież firmową to idealny sposób identyfikacji marki oraz prestiżu. Odzież firmowa to coraz mocniejszy trend w zakresie budowania wizerunku marki.
Wiele działających na rynku firm korzysta z technologii, jaką oferują hafciarnie i w związku z tym tworzą t-shirty, bluzy, torby, plecaki, czapki oraz inne gadżety z logo, rysunkiem lub znaną sentencją firmy. Odzież reklamowa jest nie tylko dobrym pomysłem na promocję firmy, ale również idealnie sprawdzi się na prezent dla pracowników lub klientów, np. na święta – dowiadujemy się w rozmowie ze specjalistą reprezentującym hafciarnię BDS z Pruszkowa k. Warszawy.
Odzież zdobiona haftem coraz częściej stosowana jest w celach służbowych. Pracownicy chętnie noszą, np. koszulki, kitle, fartuchy gastronomiczne z logo firmy lub z wyhaftowanym imieniem, nazwiskiem oraz zajmowanym stanowiskiem.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana