Artykuł sponsorowany

Zastosowanie rusztowania w celach marketingowych

Zastosowanie rusztowania w celach marketingowych

Rusztowania odgrywają szczególnie istotną rolę w budownictwie. Dzięki nim i ich właściwemu dopasowaniu do konkretnego rodzaju prac możliwe jest nie tylko ich szybkie, ale także bezpieczne wykonanie. Coraz częściej jednak takie konstrukcje wykorzystuje się również w innych celach np. marketingowych. W jaki sposób można korzystać z nich w tym przypadku? Sprawdź dostępne możliwości.

Rusztowanie pod reklamę – czym powinno się charakteryzować?

W dobie stale rosnącej konkurencji rynkowej bardzo ważnym elementem marketingowym są reklamy wielkogabarytowe. Ich celem jest zwrócenie uwagi przechodniów oraz kierowców. Najczęściej można je spotkać przy głównych trasach, którymi codziennie przejeżdżają setki osób. Im większa reklama, tym większe szanse, że kierowca oraz pasażerowie zwrócą na nią uwagę. Specjaliści zajmujący się przygotowaniem konstrukcji pod tego typu reklamy, jak np. firma DAGBUD & MARBUD RUSZTOWANI, zauważają, że bardzo ważne jest w tym przypadku samo rusztowanie. Konieczne jest więc jego właściwe rozplanowanie i wykonanie solidnej konstrukcji.

Bezpieczne rusztowanie pod reklamę

Wyłącznie ta konstrukcja, która spełnia wszystkie wytyczne, może być uznana za bezpieczną i niestwarzającą zagrożenia dla osób znajdujących się w jej pobliżu. Dobre rusztowanie pod reklamę to powinno więc być:

  • wykonane z solidnego materiału np. wytrzymałego gatunku stali,

  • dopasowane pod względem grubości profili do planowanej wielkości reklamy.

Ponadto stelaż musi dopasowany do lokalizacji montażu, a ten wykonany z wykorzystaniem solidnego obciążenia unieruchamiającego konstrukcję.

Warto pamiętać, że w przypadku niektórych konstrukcji – szczególnie tych przylegających bezpośrednio do pasa ruchu drogowego czy innych ciągów komunikacyjnych – konieczne będzie uzyskanie stosownego pozwolenia na postawienie rusztowania. Kwestia ta wygląda nieco inaczej, kiedy konstrukcja oraz reklama montowane są w znacznej odległości od drogi.

Prawidłowy montaż rusztowania do celów marketingowych

Montaż rusztowania pod reklamę powinien być dokładnie zaplanowany. Nie bez znaczenia jest miejsce, w którym znajdzie się konstrukcja. Niezbędne jest także jej właściwe osadzenie w gruncie, dzięki czemu jest ona odporna na działanie niekorzystnych warunków pogodowych np. silnych podmuchów wiatru. Montaż rusztowania zleca się firmom, które mają stosowne uprawnienia. Wykwalifikowana ekipa postawi konstrukcję z dbałością o detale. Jest to ważne, aby rusztowanie, na którym zawiśnie reklama, było bezpieczne dla otoczenia.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.