Artykuł sponsorowany

Znaczenie kawy i herbaty w branży HoReCa

Znaczenie kawy i herbaty w branży HoReCa

Sektor hotelarsko-gastronomiczny to jedna z najszybciej rozwijających się branż na świecie. Dobra kondycja gospodarki sprzyja dynamicznemu rozwojowi turystyki, co przekłada się na potrzebę sukcesywnego podnoszenia standardu obsługi hotelarskiej. Coraz częściej korzystamy również z usług gastronomicznych. Kompleksowa obsługa klientów w branży HoReCa nie byłaby jednak możliwa bez podstawowych produktów spożywczych, do których należą kawa i herbata.

Branża HoReCa a jakość kawy i herbaty

Branża gastronomiczna, ale też hotelarska, są nierozerwalnie powiązane z serwowaniem posiłków, których nieodłączny element stanowią napoje. Do najpopularniejszych na całym świecie napojów należą kawa i herbata, dlatego stanowią one jedną z podstaw kompleksowej obsługi w sektorze HoReCa.

Ciężko wyobrazić sobie dzień bez filiżanki aromatycznej, pobudzającej kawy czy ulubionej herbaty. - Mówi przedstawiciel wiodącej na rynku kawowym marki Julius Meinl. - Kawa dodaje energii i pozwala delektować się chwilą, z kolei herbata rozgrzewa i sprzyja relaksowi. Napoje te stanowią nieodłączny element posiłków, przede wszystkim śniadania, ale ich spożywanie to również ważny, codzienny rytuał o różnych porach dnia.

Nic więc dziwnego, że sektor hotelarsko-gastronomiczny nie mógłby funkcjonować bez dostaw kawy i herbaty. Napoje te serwowane są w restauracjach, hotelach, kawiarniach i barach, ale też w ekskluzywnych bufetach śniadaniowych, a nawet w salonach SPA czy obiektach szkoleniowych. Wszędzie tam klient powinien móc liczyć na filiżankę aromatycznej kawy i herbaty, przy czym istotne znaczenie ma tu jakość produktu. Wraz z rozwojem branży HoReCa i sukcesywnym podnoszeniem standardu obsługi w tym sektorze, na popularności zyskują produkty premium.  Chcąc zadowolić nawet najbardziej wymagających konsumentów, przedstawiciele branży HoReCa sięgają po znane marki kawy i herbaty. Wyjątkowa jakość starannie wyselekcjonowanych gatunków ziaren i liści, bogatych w smaki i aromaty, dodaje miejscu prestiżu, stanowiąc ważny element budowania świadomości marki. Można wręcz powiedzieć, że standard hotelu, restauracji czy innego obiektu poznaje się właśnie po jakości serwowanej tam kawy i herbaty.

Jak wybierać dobrą kawę i herbatę dla branży HoReCa?

Na dobrą jakość zarówno kawy, jak i herbaty, składa się wiele czynników. Istotne znaczenie ma tu przede wszystkim pochodzenie produktu, który powinien wywodzić się z profesjonalnych plantacji. Kolejnym ważnym kryterium jest sposób produkcji – tu warto zwrócić uwagę np. na stopień palenia ziaren w przypadku kawy. Kawa i herbata po odpowiednim przygotowaniu powinny pozwolić delektować się pełnią aromatów i głębią smaku. Nie bez znaczenia jest też opakowanie produktu, które z jednej strony przykuwa uwagę, a z drugiej pozwala zachować trwałość. Ważny jest również dodatkowy asortyment, taki jak ekspresy i inne specjalistyczne urządzenia do zaparzania, elegancka zastawa czy efektowne ekspozytory. Wszystko to sprawi, że gość będzie mógł rozkoszować się aromatem ulubionego napoju w swoim ulubionym miejscu: czy to w hotelu, czy w restauracji.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.