Jesteś właścicielem tej firmy?
Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?
Zarządzaj stroną tej firmyDodaj opinię
Dziękujemy. Twoja opinia wkrótce pojawi się w serwisie.
Błąd - akcja została wstrzymana
Opinie użytkowników
Usługodawca jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
-
Najbardziej niekompetentni ludzie z jakimi się spotkałam. Podczas wyprowadzki z mieszkania zarządzanego przez administrację ADMA Pani B.W. odbierała mieszkanie i spisywała liczniki, gdyż licznik był przepisany na mnie, więc trzeba było złożyć wniosek zdawczo-odbiorczy. Kulturalnie się rozeszłyśmy a po 2 miesiącach dostałam rachunek na prawie 3000!!! złotych za zużycie prądu za TYDZIEŃ, bo okazuje się że Pani nie umiała spisać liczników i się nie przyznała, że nie wie co robi. Po rozmowie telefonicznej Pani stwierdziła, że to nie jej wina bo w sumie ja też tam byłam i mogłam to zweryfikować. Do głowy mi nie przyszło, że osoba pracująca w administracji nie wie jak spisać licznik, gdyby jeszcze mi powiedziała, że nie wie co robi to sama bym poszukała, jak to zrobić, a mój błąd polegał na tym że zaufałam tej pani, że skoro to jej praca to wie co robi. Najlepsze, że Pani uzasadniła swój dyletantyzm słowami, że ona się tym nie zajmuje i to nie leży w jej kompetencjach. W takim razie, jeśli s