Artykuł sponsorowany

Czy gadżety z logo firmy to dobry sposób na reklamę?

Czy gadżety z logo firmy to dobry sposób na reklamę?

Gadżety reklamowe to jedna z najstarszych form promocji marki. Choć wydawać by się mogło, że wraz ze wzrostem znaczenia komunikacji cyfrowej tego typu reklama będzie tracić popularność, gadżety wciąż cieszą się olbrzymią popularnością, a co ważniejsze są niezwykle skuteczne.

Drobne upominki ozdobione logo lub nazwą firmy są wciąż bardzo aktualnym nośnikiem reklamowym – zapewnia nasz rozmówca z firmy SM Europe. Efektywność działania kampanii promocyjnych z wykorzystaniem gadżetów zależy od wielu złożonych czynników, a ich odpowiednia kompozycja pozwala osiągnąć rezultaty lepsze niż kampanie internetowe i to z wykorzystaniem znacznie mniejszych nakładów finansowych.

Gadżety w kampanii promocyjnej – korzyści

Na wykorzystanie gadżetów w kampanii promocyjnej firmy warto zdecydować się, kiedy zaczynamy budować wizerunek marki lub kiedy planujemy poszerzyć zasięg naszej działalności. Osoby posługujące się np. długopisem, pendrivem czy power bankiem z logo naszej firmy mimochodem oswoją się z jej nazwą i symbolem.

Rozdawanie takich drobnych, praktycznych upominków pomaga w kształtowaniu przyjaznego wizerunku firmy i wzmaga pozytywne wrażenie podczas targów czy osobistych spotkań z potencjalnymi klientami. Wszystkie te doświadczenia i wrażenia wpływają dodatnio na zwiększenie wpływów ze sprzedaży w dłuższej perspektywie czasowej.

Dobry gadżet reklamowy, czyli jaki?

Aby oczekiwać dobrych rezultatów kampanii z gadżetami, musimy zadbać o kilka istotnych kwestii. Przede wszystkim warto postawić na użyteczne drobiazgi. Koszulka czy czapeczka z dużym kolorowym logo w najlepszym wypadku trafi na dno szafy, gdzie nikt nie będzie jej oglądał, a więc gadżet nie przyniesie zamierzonego efektu.

Znacznie lepszym pomysłem jest inwestycja w przedmioty użytkowe, takie jak materiały biurowe czy drobny sprzęt elektroniczny. Tego rodzaju gadżet będzie w ciągłym użyciu, a zatem nasze logo będzie często rzucało się w oczy i zapadało w pamięć – przekonuje ekspert z przedsiębiorstwa SM Europe.

Kolejną niezwykle ważną kwestia jest jakość proponowanych gadżetów i samych nadruków. Słabo wykonany upominek, rozpadający się długopis i niedziałający pendrive z pewnością nie zrobią dobrego wrażenia na naszych klientach. Dlatego wybierając firmę, której zlecimy przygotowanie gadżetów, warto upewnić się, że mamy do czynienia z profesjonalistami.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.