Artykuł sponsorowany

Drukowane materiały reklamowe wciąż popularne

Drukowane materiały reklamowe wciąż popularne

Obecnie przedsiębiorcy mają wiele możliwości na reklamę swoich firm. Użycie elektronicznych form dotarcia do klienta minimalizuje koszty związane z drukiem, ale czy na pewno warto rezygnować z drukowanych materiałów?

Czy warto inwestować w reklamę drukowaną?

Można sądzić, że w dobie wszechobecnego Internetu oraz kieszonkowych smartfonów drukowane materiały służące do reklamy, nie mają już takiego oddziaływania, jak kiedyś. Nie oznacza to jednak, że ulotki, wizytówki czy teczki ofertowe odeszły w niepamięć. Często bowiem materiały reklamowe trafiają do potencjalnych klientów zupełnie przez przypadek – są rozdawane na ulicach, wiszą na słupach ogłoszeniowych lub są rozłożone w teatrach, kinach, restauracjach lub halach sportowych i koncertowych. Można nawet założyć, że namacalne materiały są dla ludzi ważniejsze niż codzienne reklamy, które atakują nas w sieci.

Kontakt na drodze

Wydrukowanie takich materiałów jest często tańsze niż przeprowadzenie kampanii reklamowej w Internecie. Lokalne pozycjonowanie firmy okazuje się droższe i wcale nie długotrwałe. Wyniki w wyszukiwarce mogą się zmieniać z dnia na dzień, natomiast przykładowo baner reklamowy będzie wisiał i przykuwał uwagę znacznie dłużej. Ma to znaczenie np. w przypadku lokalu gastronomicznego lub ośrodka wypoczynkowego zlokalizowanego przy drodze. Kierowca nie ma zwykle czasu na sprawdzenie, czy w okolicach znajduje się taki obiekt, tylko zatrzyma się w pierwszym lepszym, ale dobrze oznaczonym.

Ulotki, foldery, wizytówki, kalendarze

Kontakt z klientem można uzyskać również poprzez ulotki reklamowe, które można rozłożyć np. w hotelach, SPA lub ośrodkach uzdrowiskowych. Można tam z powodzeniem zareklamować lokalną restaurację lub centrum rozrywki. Należy również pamiętać o drukowanych ofertach w postaci folderów potrzebnych w biurach podróży. Dzięki nim klienci mają możliwość zaznajomienia się szczegółowo z ofertą oglądając przy okazji zdjęcia z ośrodków wypoczynkowych oraz miejscowych atrakcji. Podczas ważnych konferencji, spotkań biznesowych lub szkoleń warto mieć przy sobie wizytówki z imieniem, nazwiskiem, logiem firmy oraz kontaktem, najczęściej telefonicznym lub e-mailowym.
Równie ważne są różnego rodzaju drukowane gadżety reklamowe w postaci teczek lub kalendarzy, które warto rozdać uczestnikom wspomnianych wyżej spotkań lub odwiedzających specjalistyczne targi – zauważa właściciel pracowni sitodruku Tomex, która od 1992 roku dostarcza profesjonalne usługi poligraficzne.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.