Jak powstają nadruki reklamowe na leżakach?
Leżaki reklamowe są obecnie jedną z najpopularniejszych form promocji marki lub produktu, która łączy w sobie istotną z punktu widzenia marketingu funkcję reklamową z ważną dla klientów funkcją wypoczynkową. Leżaki różnią się między sobą nie tylko nadrukiem, ale także użytym do produkcji materiałem, czy rozmiarem. Podpowiadamy, jak wybrać najlepszy z nich oraz jaką metodą wykonuje się nadruk reklamowy.
Jaką funkcję pełnią leżaki reklamowe?
Leżaki reklamowe oprócz zapewnienia komfortu wypoczynku na plaży, w kawiarni, restauracji lub podczas imprez masowych, pełnią funkcję marketingową. Pomagają zbudować świadomość konsumentów, co jest możliwe dzięki zamieszczeniu na nich charakterystycznego cytatu, zaprezentowania logotypu marki lub jej wyróżniającego się produktu.
Firmy zajmujące się produkcją gadżetów reklamowych dzięki zastosowaniu jednej z metod druku wzbogacają zwykłe leżaki o tę formę reklamy, tworząc spersonalizowane produkty. Praktyka ta jest bardzo chętnie wykorzystywana przez firmy ze względu na to, że leżaki reklamowe są lepiej odbierane przez konsumentów niż tradycyjne formy reklamy w postaci ulotek, bilbordów, plakatów i bannerów reklamowych.
Najważniejsze metody powstawania nadruku
Znakowanie gadżetów reklamowych jest bardzo popularną praktyką wiążącą się z wieloma różnymi metodami powstawania druku, które pozwalają na uzyskanie pożądanego efektu. Wśród metod, które pozwalają na przeniesienie druku na leżaki reklamowe, wyróżniamy termotransfer, sublimację oraz sitodruk. Pierwsza z tym metod polega na wydrukowaniu grafiki klienta na specjalnym papierze transferowym, z którego będzie przeniesiona na docelowy gadżet tekstylny.
Jak twierdzi ekspert reprezentujący Drzewną Spółdzielnię Pracy Spólnota: Druk tego typu spotkamy nie tylko na leżakach reklamowych, ale także na koszulkach, parasolach i torbach promocyjnych. Metoda ta świetnie sprawdza się w przypadku druku kolorowego, nawet jeśli ma on miejsce na małych przestrzeniach.
Kolejną z metod znakowania gadżetów jest ekologiczna, lecz trwała metoda sublimacji, która polega na nanoszeniu wydruku na materiał poliestrowy lub na powierzchnię pokrytą wcześniej lakierem poliestrowym. Sitodruk z kolei jest optymalną metodą powstawania druku, która sprawdzi się na dużych gadżetach, takich jak wspomniane leżaki oraz parasole reklamowe. Zastosowanie sitodruku jest możliwe dzięki wykonaniu specjalnego szablonu, który następnie jest przykładany w miejscu zadruku i za pomocą materiałów światłoutwardzalnych nałożonych na szablon pozwala na transfer druku.
Jak wybrać odpowiedni leżak?
Leżaki reklamowe są zbudowane w podobny sposób, jednak wybierając dany model, należy rozważyć kilka aspektów. Pierwszym z nich jest potencjalny użytkownik, ponieważ inaczej dobierzemy rozmiar leżaka przeznaczony dla dzieci, a inaczej dla osoby dorosłej. Ciekawym rozwiązaniem może okazać się także model podwójny, który przeznaczony jest dla dwóch osób.
Jeśli leżak reklamowy będzie znajdować się na plaży lub w lokalu gastronomicznym, warto wybrać model z podłokietnikami, na których będzie można odstawić na chwilę napój lub oprzeć rękę. Ważny jest także materiał, z którego wykonany jest leżak promocyjny. Powinien być on dobrany pod kątem użytku wewnętrznego lub zewnętrznego, w zależności od jego przeznaczenia.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana