Artykuł sponsorowany

Jak powstają torby reklamowe?

Jak powstają torby reklamowe?

Torby reklamowe używane są powszechnie w niemalże każdym przemyśle. Jest to nie tylko potrzebne wyposażenie, ale również sposób na dodatkową reklamę firmy. Nowoczesna technologia pozwala na dowolny i bardzo spersonalizowany nadruk na torbach wykonanych z różnych materiałów oraz o różnorodnej wielkości. Jak więc powstają torby reklamowe i co możemy zyskać decydując się na ich zakup?

Z czego powstają torby reklamowe? 

Obecnie na rynku mamy możliwość zakupienia toreb wykonanych z folii, papieru oraz materiałów lnianych lub bawełnianych. Jest to niezwykle prosty i skuteczny sposób na dodatkową reklamę. Jak mówią specjaliści z firmy Pakwit:

Najbardziej powszechne są torby reklamowe wykonane z folii. Głównie dlatego, że są niezwykle lekkie i bardzo poręczne.

Torby reklamowe używane są do estetycznego pakowania produktów, czy też zabezpieczenia ich podczas transportu. Oczywiście  torby foliowe wykonane są z  tworzywa sztucznego, jakim jest polietylen PE oraz polipropylen PP. Są to produkty pochodzące z rafinerii ropy naftowej. Skład PE i PP to wodór, węgiel i tlen, a więc żaden z tych pierwiastków nie jest groźny dla otoczenia i przyrody . Materiał ten jest bardzo odporny na działanie czynników zewnętrznych i w prosty sposób poddaje się wielokrotnemu recyklingowi.

Nadruki reklamowe

Do wykonania toreb reklamowych z konkretnym nadrukiem używa się nowoczesnych technologii. Do najbardziej popularnych zalicza się druk cyfrowy, flexodruk, tampodruk oraz sitodruk. Dzięki nadrukowi cyfrowemu i sitodrukowi możemy stworzyć wypukły nadruk przy pomocy elastycznych i szybko schnących farb. Z kolei tampodruk polega na nakładaniu farby na torbę za pomocą specjalnego stempla, na którym znajduje farba. Dodatkowo ta technika pozwala na zadrukowanie nieregularnych i  nierównych powierzchni. Natomiast druk sitowy polega na wykorzystaniu formy z siatką do wykonywania odbitek danego szablonu. Najbardziej popularną formą druku jest druk cyfrowy, ponieważ szablon oraz wzór są dostarczane do urządzenia drukującego za pomocą danych komputerowych. Wszystkie powyższe techniki dają możliwość personalizacji oraz dowolności nadruku. Oznacza to, że na torbę reklamową może zostać nadrukowany dowolny kształt, w dowolnym kolorze. Co więcej, możemy na torbie reklamowej umieścić krótkie chwytliwe hasło reklamujące firmę. 

Co jeszcze warto wiedzieć o torbach reklamowych

Torebki foliowe to nie tylko torby, które kojarzymy z zakupami. To przede wszystkim wszelkie opakowania produktów. Do toreb reklamowych zalicza się woreczki foliowe, torebki z paskiem klejącym, torebki z euro zawieszką, torebki strunowe, czy też worki na śmieci. Ich postaci może być wiele, ponieważ nadruk reklamowy jest możliwy na torbach o różnej szerokości, długości oraz nietypowych kształtach. Co więcej, foliowe torby są bardzo trwałe i dodatkowo zabezpieczają towar przed uszkodzeniem.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.