Widoczność
Reklamówki to zazwyczaj torby o rozmiarach wystarczających, by pomieścić spore ilości zakupów. Duże logo na jej bokach jest doskonale widoczne z małej odległości i od razu rzuca się w oczy nawet w dużym tłoku. Ponadto logo przemieszcza się wraz z osobą korzystającą z torby, a więc ma szanse być zauważone przez bardzo dużą liczbę potencjalnych klientów. Warto pamiętać, że zadaniem reklamy w tej formie nie jest nakłanianie do korzystania z usług danej firmy, lecz sprawienie, by jej wizerunek zakodował się w pamięci potencjalnego klienta.
Praktyczność
Torby foliowe przydadzą się w każdym gospodarstwie domowym. Wiele osób zbiera reklamówki, które są wykorzystywane aż do momentu ich zniszczenia. Dzięki temu firma jest w stanie czerpać długoterminowe korzyści z każdego klienta – nawet osoba, która skorzystała z jej usług tylko raz, ale wielokrotnie wychodzi na zakupy z torbą oznaczoną jej logo, nieświadomie przyczynia się do upowszechniania wizerunku firmy.
Niskie koszty
Folia LDPE (Low Density Polyethylene) jest materiałem bardzo tanim, dlatego na zakup wykonanych z niej toreb może sobie pozwolić praktycznie każda firma z branży handlowej. Wydanie kilkuset egzemplarzy reklamówek może przynieść podobny efekt bardzo podobny do zainwestowania w zdecydowanie droższe formy reklamy zewnętrznej. Pamiętajmy, że reklamówki są ponadto nośnikiem mobilnym, a dzięki temu, że można je wykorzystywać wielokrotnie, znacznie zwiększa się czas ich oddziaływania na potencjalnych klientów.
Produkcją wysokiej jakości toreb reklamowych z folii LDPE zajmuje się firma Palko-Plast z Warszawy. Produkt jest ekologiczny pod względem produkcji jak i w użytku codziennym. Dzięki bardzo krótkim terminom realizacji zamówień, dużej elastyczności w zakresie ilości zamawianych egzemplarzy toreb oraz kompetentnej obsłudze przedsiębiorstwo od lat cieszy się dużym uznaniem swoich klientów.