Artykuł sponsorowany

Jak sprowadzić samochód z USA?

Jak sprowadzić samochód z USA?

Sprowadzenie samochodu z USA jest coraz bardziej popularne, aczkolwiek wymaga dopełnienia wielu formalności. Poza ogromem dokumentów, jakie należy wypełnić, trzeba pamiętać o dodatkowych opłatach nakładanych są na nabywcę. Odpowiednie przeprowadzenie procesu pozwala jednak zyskać wiele, głównie z uwagi na fakt, iż na rynku motoryzacyjnym można znaleźć wiele modeli pojazdów w atrakcyjnych cenach.

Pomoc specjalisty jest kluczowa

Przed podjęciem ostatecznej decyzji o zakupie samochodu z Ameryki należy dokładnie zapoznać się z formalnościami koniecznymi do dopełnienia i dodatkowymi opłatami. Warto poczytać o formalnościach, ale też ryzykach, jakie wiążą się z samodzielnym zakupem pojazdu jego sprowadzeniem. Poznanie „za” i „przeciw” takiemu rozwiązaniu jest kluczowe do przystąpienia do tego długiego procesu. Warto już na tym etapie porozmawiać ze specjalistami, którzy dobrze znają ten sektor rynku. Coraz więcej firm, takich jak MOTO-CAR z Dąbrowy Górniczej, zajmuje się świadczeniem usług związanych z importem aut i dopełnianiem wszelkich formalności. Tam uzyskasz niezbędne informacje.

A co dalej? Już pierwszy etap transakcji jest wyzwaniem. W końcu kupujący rzadko kiedy decydują się na wyjazd za ocean w celu samodzielnego znalezienia pojazdu i sprawdzenia jego stanu technicznego. Co więcej, nawet jeśli ktoś zdecyduje się na ten krok, może okazać się, że w ciągu kilku dni pobytu i w wybranej cenie nie znajdzie wymarzonego modelu. Co zatem zrobić? Oczywiście nie powinno się kupować kota w worku. Jeśli chcesz sprowadzić do Polski dobry jakościowo pojazd, nadający się do użytkowania, skorzystaj ze wsparcia ekspertów, którzy w Twoim imieniu załatwią wszystkie sprawy za oceanem.

Dlaczego warto zaufać specjalistom?

Najważniejszym atutem korzystania z usług firm świadczących usługi importu aut z USA jest ich duża siatka kontaktów i pracowników będących na miejscu. Ich wiedza, doświadczenie i umiejętności pozwalają rzetelnie zdiagnozować samochód i ocenić jego stan jeszcze w Stanach, przed finalizacją transakcji zakupu.  Co więcej, te same kontakty zwiększają szanse na znalezienie tej odpowiedniej oferty. Specjaliści, przez których ręce przeszły już setki modeli, doskonale wiedzą, które z nich są godne zaufania, w jakich punktach warto szukać, ale też, które omijać szerokim łukiem. Warto dodać, że całym procesem zajmuje się pracownik. To on na podstawie przedstawionych wytycznych i oczekiwań przeszukuje oferty, przedstawia propozycje i dokonuje oględzin na miejscu. Wszystko to ma na celu zwiększenie szans na zakup auta w stanie dokładnie takim jak opisany w ofercie. Ostatnią zaleta korzystania z pośrednictwa dotyczy stricte finansów – ich umiejętności negocjacyjne sprawiają, że negocjują jeszcze atrakcyjniejsze warunki nabycia pojazdu.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.