Artykuł sponsorowany

Na czym polega różnica między auto detailingiem a myjnią samochodową?

Na czym polega różnica między auto detailingiem a myjnią samochodową?

Samochód to nie tylko wygodny środek transportu – dla wielu osób to również pewien symbol statusu społecznego i materialnego, swego rodzaju wizytówka. Dlatego jeśli chcemy zachować profesjonalny wizerunek – co jest bardzo ważne w zawodach takich jak przedstawiciel handlowy – powinniśmy zadbać o to, by auto, którym się poruszamy prezentowało się nieskazitelnie. Czy wystarczy je regularne myć, czy należy zdecydować się na autodetailing? Na czym polega różnica między nimi?

Czym jest autodetailing?

Autodetailing to stosunkowo nowy rodzaj usług, kierowanych do posiadaczy aut. Obejmuje one szeroki wachlarz czynności, których celem jest kompleksowa i dokładna pielęgnacja auta. Nie bez kozery nazwa tego typu obsługi zawiera słowo „detail” w nazwie – pod uwagę brany jest bowiem każdy najmniejszy nawet szczegół wyglądu auta, zarówno jeśli chodzi o jego wnętrze i jak i zewnętrze. Co wchodzi w zakres autodetailingu?

- Praca na zewnątrz obejmuje przede wszystkim odświeżenie karoserii oraz elementów takich jak lampy, szyby czy alufelgi – mówi przedstawiciel firmy AutoMotiveSamochód jest nie tylko bardzo dokładnie myty, dodatkowo usuwamy niedoskonałości, takie jak rysy czy wżery. W środku główną czynnością jest odkurzanie. Tutaj również konieczne jest zachowanie dużej staranności, dlatego sięgamy z odkurzaczem do wszystkich, najdrobniejszych nawet zakamarków. Po dokładnym oczyszczeniu samochodu przy użyciu odpowiednich do tego preparatów konserwujemy wszystkie powierzchnie, dzięki czemu dłużej zachowują one swój atrakcyjny wygląd i są chronione przed niekorzystnymi warunkami pogodowymi czy zanieczyszczeniami.

Autodetailing czy myjnia?

Jak widać autodetailing to coś więcej, niż tylko mycie samochodu w myjni – nie tylko pod względem jakości, jak również zakresu działań. Podczas wizyty w myjni zmyjemy z karoserii samochodu powierzchowne, łatwe zabrudzenia, takie jak pył, zacieki po deszczu czy szczątki owadów, możemy również pokryć go prowizoryczną warstwą wosku – jednak na dłuższą metę taka pielęgnacja nie jest zbyt efektywna. Odświeżenie samochodu w ramach autodetailingu wymaga co prawda pomocy profesjonalisty, zajmie więcej czasu i pochłonie więcej kosztów, jednak ostateczny efekt będzie dużo lepszy i bardziej trwały. Krótko mówiąc: oddając samochód pod opiekę firmy zajmującej się autodetailingiem możemy przywrócić samochodowi jego fabryczny, świeży wygląd.

Kiedy skorzystać z autodetailingu?

Autodetailing kojarzony jest usługą kojarzoną głównie z kierowcami, którzy ze względów wizerunkowych pragnąc utrzymać świeży wygląd samochodu jak najdłużej. Oczywiście nie tylko wtedy warto z niego skorzystać. Regularne odświeżanie pojazdu pozwoli dłużej utrzymać go w dobrym stanie technicznym, a tym samym uniknąć kosztowniejszych napraw. Autodetailing przyda się również w momencie sprzedaży auta – dbając o jego wygląd możemy podnieść jego wartość rynkową.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.