Artykuł sponsorowany

Dlaczego warto korzystać z outsourcingu sprzedażowego?

Dlaczego warto korzystać z outsourcingu sprzedażowego?

Działanie każdej firmy opiera się na sprzedaży produktów lub usług. Oczywiście, są takie branże, w których sprzedaż odgrywa kluczową rolę i takie, w których na pierwszy rzut oka nie jest widoczna. Do tych pierwszych należą sektor finansowo-ubezpieczeniowy, telekomunikacyjny czy FMCG. I właśnie dla tych firm szczególnie korzystne może okazać się skorzystanie z outsourcingu sprzedażowego.

Czym jest outsourcing sprzedażowy?

Outsourcing sprzedażowy to nic innego, jak „wypożyczenie” handlowca z agencji pracy tymczasowej do innej firmy. Jednak odbywa się ono na nieco innych zasad niż zwykły leasing pracowniczy. W przypadku leasingu, to klient agencji pracy, czyli firma, do której zostaje wypożyczony pracownik, odpowiada za szkolenia, wyznaczanie i rozliczanie celów, a agencja zapewnia jedynie zaplecze prawne takie, jak umowa o pracę, ubezpieczenie etc. W outsourcingu sprzedażowym agencja pracy czuwa nad całym procesem sprzedaży, czyli nie tylko rekrutuje handlowców i podpisuje z nimi umowę, ale także szkoli ich, nadzoruje pracę i rozlicza się z wyników sprzedaży przed firmą, która zleciła działania.

Zalety takiego rozwiązania

W ramach outsourcingu sprzedażowego otrzymujemy tak naprawdę nie tylko pracownika, którego nie musimy zatrudniać u siebie na stałe, ale także całe know – how, które jest szczególnie przydatne dla małych, stawiających dopiero pierwsze kroki przedsiębiorców. Z kolei te już rozwinięte firmy mogą odnaleźć w outsourcingu przede wszystkim oszczędności oraz łatwiejszy dostęp i kontrole nad mniej atrakcyjnymi lokalizacjami, do których nie opłaca się wysyłać czołowych handlowców. I tu świetnie sprawdza się merchandising.

Jaki wybrać?

Decydując się na takie rozwiązanie, powinniśmy poszukać agencji pracy tymczasowej, która specjalizuje się w outsourcingu sprzedażowym w danej branży i dysponuje bazą pracowników, np. Agencja Pośrednictwa Pracy Human Pro.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.