Artykuł sponsorowany

Rodzaje szkoleń firmowych dla działu zakupów

Rodzaje szkoleń firmowych dla działu zakupów

Polacy coraz częściej inwestują w szkolenia. Coraz więcej osób dostrzega sens stałego doskonalenia się, nabywania umiejętności zarówno specjalistycznych, jak i miękkich oraz interpersonalnych. Także pracodawcy zaczynają rozumieć, że łatwiej doszkolić zaufanego pracownika, niż szukać specjalisty. Sferą, w której można podciągnąć wiele umiejętności i odnotować zysk, jest dział zakupów.

Wyzwania i kompetencje działu zakupów

Do obowiązków działu zakupów należą takie zadania, jak: dobór odpowiedniego dostawcy, ustawiczne weryfikowanie zmiennych warunków rynkowych, negocjowanie cen, przygotowywanie zapasów towaru i zarządzanie nimi, optymalizacja kosztów zakupu oraz ścisła współpraca z działem logistycznym. Do tego dochodzi także sporo „papierkowej roboty”. Decyzje działu zakupów mają wpływ na opłacalność całej działalności firmy. Błędy na tym polu mogą skutkować dużymi stratami. Oznacza to, że pracownicy ponoszą dużą odpowiedzialność. Aby ułatwić im pracę i zyskiwać dzięki ich kompetencjom, warto rozważyć przeszkolenie członków działu zakupów.

Rodzaje szkoleń

Firmowe szkolenia dla działu zakupów organizuje np. Vademecum. W ofercie tej firmy znajdują się następujące propozycje tematyczne: metody wyboru i oceny dostawców, strategie oszczędzania na zakupach biznesowych, zarządzanie działem, negocjacje zakupowe, zarządzanie zapasami, zarządzanie projektem zakupowym, modele kosztowe w zakupach nieprodukcyjnych, dokumenty w zakupach biznesowych… To nie jest zamknięta lista. Szkolenia odbywają się zarówno w wersji tradycyjnej, jak i bardzo atrakcyjnej i owocnej  formie warsztatów i treningów. Trudno wyobrazić sobie bowiem ćwiczenie negocjacji jedynie w teorii. Organizatorzy zapewniają, że szkolenie pokaże, w jaki sposób efektywnie zarządzać działem, redukować koszty i maksymalizować zyski. Uczestnicy szkoleń Vademecum chwalą sobie łatwość, z jaką wiedza jest przyjmowana, a także profesjonalizm i rzeczowość, które cechują szkoleniowców. Dział zakupów jest pierwszym miejscem, w którym należy szukać sposobów optymalizacji wydatków. Dobrze przygotowana kadra, która orientuje się w rynku i potrafi podjąć nawet trudne negocjacje, to prosta droga do ograniczenia wydatków.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.