Artykuł sponsorowany

W jaki sposób odzież firmowa wpływa na budowanie wizerunku marki?

W jaki sposób odzież firmowa wpływa na budowanie wizerunku marki?

Dla prawidłowego działania firmy ważna jest wyspecjalizowana kadra, skuteczna reklama i dobre opinie klientów. Niebagatelne znaczenie ma też wizerunek przedsiębiorstwa, na który pracują wszyscy jej przedstawiciele. Ten może budować reprezentacyjna siedziba, ale także dobrze dobrana odzież. To właśnie na ubiór pracowników klienci zwracają szczególną uwagę. Podpowiadamy, w jaki sposób odzież firmowa może kształtować dobry wizerunek przedsiębiorstwa i marki.

Odzież firmowa a postrzeganie przedsiębiorstwa

Dobry wizerunek marki należy budować niezależnie od tego, czym się zajmuje. W odzież firmową warto zainwestować zarówno dla pracowników biurowych, jak i fizycznych. Elegancki ubiór to znak dla klienta, że firma wyróżnia się starannością i odpowiedzialnością i warto jej zaufać. Ważne jest, aby odzież firmowa zawsze sprawiała nienaganne wrażenie.

Ubiór pracowników może stanowić świetną reklamę dla firmy. Więcej na ten temat mogą powiedzieć specjaliści z firmy Skolimtex:

Świetnym rozwiązaniem są elementy odzieży z naszytym emblematem lub logiem firmy, na przykład na piersi. Jest to bardzo dyskretny, elegancki, ale jednocześnie skuteczny znak rozpoznawczy.

Dobrze dobrana odzież firmowa pomaga w budowaniu wizerunku służb, takich jak straż miejska lub personel medyczny. Duży, wyróżniający się napis na plecach przyciąga uwagę i sprawia, że zainteresowana osoba od razu wie, do kogo może zwrócić się o pomoc.

Najbardziej popularne elementy odzieży firmowej

Od wielu lat najczęściej wykorzystywanym elementem odzieży firmowej są eleganckie koszule. Sprawdzają się u pracowników biurowych, terenowych lub dyrekcji. Na rynku można znaleźć koszule w wielu kolorach i krojach, które można ściśle dopasować do charakteru działalności. Odzież firmową tego typu można wzbogacić o ciekawe logo i inne, oryginalne dodatki. Nieco mniej formalne, ale niezwykle reprezentacyjne, okazują się koszulki polo i t – shirty. Są dość swobodne i bardzo wygodne, jednak klienci postrzegają je, jako firmowy znak rozpoznawczy. Koszulki sprawdzają się u pracowników fizycznych, terenowych, ale także biurowych, szczególnie latem. Na rynku można znaleźć również eleganckie bluzki i formalne mundury.

Jakie cechy powinna mieć odzież firmowa?

Elementy odzieży firmowej mają nie tylko pozytywnie przedstawiać markę, ale też być komfortowe dla pracownika. Najlepiej sprawdzają się produkty wykonane z bawełny. Ten materiał jest bardzo trwały, odporny na uszkodzenia i świetnie przepuszcza powietrze. Dzięki temu odzież bawełnianą można z powodzeniem nosić nawet w najbardziej upalne dni lata. Ważne jest, aby strój firmowy miał krój i barwę dopasowaną do charakteru firmy. Najbardziej popularna jest jednak odzież czarna, niebieska i granatowa, która doskonale komponuje się z innymi elementami stroju.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.