Czy góry to dobre miejsce na organizację konferencji wyjazdowej?
Jakość konferencji wyjazdowej jest uzależniona od kilku czynników. Wśród nich jest z pewnością lokalizacja. Decydując się na organizację dwu- lub trzydniowej konferencji, warto wybrać ośrodek, w którym uczestnicy oprócz nauki podczas wykładów będą mieli sposobność na odpoczynek i relaks z dala od miejskiego zgiełku. Znakomitą opcją na organizację konferencji wyjazdowej są góry, których w Polsce nie brak.
Łączenie zdobywania wiedzy z relaksem
Firmowe konferencje oraz szkolenia to coraz bardziej popularny element pracy, zwłaszcza takiej, w której co jakiś czas pojawiają się nowinki technologiczne. Aby uporządkować istotną wiedzę, pracodawcy często organizują spotkania wyjazdowe w ustronnych miejscach, takich jak góry. Dzięki temu można połączyć zdobywanie wiedzy z przyjemnością. Wystarczy odpowiednio dobrać ośrodek szkoleniowy w górach. Na szczęście ilość dostępnych hotelów i ośrodków z salami konferencyjnymi jest duża. Wśród nich jest Ośrodek Wypoczynkowy „Borowy” w Białym Dunajcu, który jest zlokalizowany 15 minut jazdy samochodem od Zakopanego, posiadający klimatyzowaną salą konferencyjną, w pełni dostosowaną do potrzeb organizatorów szkoleń, konferencji lub spotkań firmowych.Co robić po konferencji?
Górski klimat ma pozytywny wpływ na uczestników konferencji, a ośrodki szkoleniowe są często położone wśród widowiskowych pejzaży i otoczone malowniczą przyrodą. Sprzyja to regeneracji po zakończeniu bloku szkoleniowego. Góry to nie tylko wymarzone miejsce dla miłośników białych sportów – w ramach alternatywy można udać się na krótką wycieczkę górskim szlakiem bądź podjechać w okolice historycznych zabytków, nad jezioro lub po prostu do najbliższego miasta, aby poczuć atmosferę w nim panującą. Jeżeli ktoś chciałby jednak odpocząć na miejscu, również nie będzie się nudził. Właściciele ośrodków szkoleniowych lub wypoczynkowych, w których organizowane są konferencje wyjazdowe, dbają o swoich gości. Dzięki temu możliwe jest skorzystanie z udogodnień, jakie oferują. Standardem są już baseny, sauny, siłownie, a nawet SPA. Niektóre ośrodki mają również zagospodarowaną powierzchnię zewnętrzną, na której mogą znaleźć się boiska np. do gry w siatkówkę lub piłkę nożną oraz miejsca nadające się do zorganizowania wspólnego ogniska. Dodając do tego regionalną kuchnię, mamy obraz udanego wyjazdu, łączącego zdobywanie wiedzy podczas ciekawych wystąpień na konferencji, integrację uczestników oraz relaks w otoczeniu przyrody i górskich krajobrazów.Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana