Artykuł sponsorowany

Digital signage. Co to takiego?

Digital signage. Co to takiego?

W dobie prężnie rozwijającej się komunikacji wizualnej powstały inteligentne systemy technologiczne, które skutecznie przekazują treści za pomocą cyfrowych nośników obrazu. Możesz je spotkać między innymi w galeriach handlowych – na dużych ekranach, które promują znane marki. Takim systemem jest właśnie digital signage, który umożliwia dostarczenie konkretnych informacji na ekrany wielkoformatowe. Czym dokładnie się on charakteryzuje?

Digital signage – nośnik informacji

Digital signage polega na wykorzystaniu cyfrowych nośników obrazu, do zdalnego przekazywania treści informacyjnych, reklamowych, jak i wszelkiego innego rodzaju komunikatów. Taki system zarządzania treścią umożliwia zaplanowanie czasu wyświetlania, kolejności slajdów, a także liczby powtórzeń według ustalonych wcześniej zasad. Największą zaletą digital signage jest możliwość zarządzania siecią monitorów zdalnie, niezależnie od ich ilości. System umożliwia dokonywanie zdalnej diagnozy nośników, a także niezwłocznie informuje o ewentualnych awariach.

System może być generatorem treści na wielu różnych nośnikach w tym samym czasie. Jest to możliwe dzięki zoptymalizowanemu oprogramowaniu, które zostało stworzone przez fachowców – dzięki niemu możesz z jednego miejsca kontrolować całą sieć monitorów i wyświetlanych informacji. Z tego względu digital signage doskonale sprawdza się w takich miejscach, jak np.:

  • stadiony i hale widowiskowe,
  • banki,
  • urzędy,
  • branża reklamowa,
  • restauracje,
  • hotele,
  • centra handlowe.

Z tego rozwiązania korzysta również branża eventowa.

Digital signage – charakterystyka

Inteligentny system przede wszystkim wyświetla informacje, które będą wpływały na zachowanie odbiorcy. Mogą one sprawić, że klient wejdzie do reklamowanego sklepu i kupi coś, co wcześniej zostało przedstawione na ekranie.

Specjalista z Audio Art podkreśla, że digital signage może łączyć się z wieloma urządzeniami zewnętrznymi, co stwarza wiele możliwości przekazu treści, ale warto pamiętać o tym, że urządzenia, na których planujemy przekaz, muszą być do takich systemów dostosowane. Mogą to być np. TV z wbudowaną funkcją DS, monitory LCD, ekrany i tablice LED, projektory, a nawet systemy holograficzne.

Stawiając na digital signage, masz pewność, że treść dotrze do jak największej grupy odbiorców. To zaś znacznie wpłynie na Twoje zasięgi, a co za tym idzie – na zyski. Zwiększenie skuteczności działań oraz przyciąganie uwagi oryginalną i dynamiczną reklamą, są gwarancją Twojego sukcesu.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.