Oprogramowanie do reklam LED. Charakterystyka
Oblicza wielu światowych miast uległy drastycznemu przeobrażeniu wraz z wprowadzeniem na rynek technologii LED. Dzisiaj telebimy oraz panele świetle bazujące na tej technologii spotkać można praktycznie wszędzie. Dlaczego? Bo jakość kolorów oraz cena paneli są niezwykle atrakcyjne. W niniejszym artykule postanowiliśmy sprawdzić i opisać, jakie oprogramowanie zawiaduje panelami LED?
Kompatybilność z różnymi systemami operacyjnymi
Dynamiczny rozwój urządzeń mobilnych spowodował, że dzisiaj producenci oprogramowania mają nie lada wyzwanie w tworzeniu aplikacji, które będą działały na różnych środowiskach. Najlepsze firmy produkujące oprogramowanie do telebimów LED tworzą swoje wyroby z myślą o pracy w środowiskach takich, jak Android, IOS, Windows, Linux itp. Zapytaliśmy specjalistę z firmy Ecoled o to, czym charakteryzuje się dobre oprogramowanie do paneli świetlnych LED? Powiedział nam, że:
Przede wszystkim dzisiejsze rozwiązania muszą być oparte na działaniu w chmurze – dzięki temu bezpieczeństwo danych znacznie się zwiększa. Oczywiście dobrze by było, gdyby klient mógł w bardzo prosty sposób zaczytywać dane dotyczące osób, które zainteresowały się wyświetlaną reklamą. Niektórzy producenci idą o krok dalej i dają możliwość podpinania oraz parowania informacji na podstawie zewnętrznych baz danych, do których klient może mieć dostęp. Oczywiście z punktu widzenia klienta ważne jest, aby mógł on sobie tworzyć coś, co nazywa się harmonogramem wyświetleń i planować z wyprzedzeniem swoje działania marketingowe na panelu świetlnym. Warto pamiętać o tym, że funkcja ścian video może być niezwykle zjawiskowa, a dostępna technologia pozwala tworzyć animacje, które wyglądają bardzo realistycznie.
Gdzie wyświetlane są reklamy na panelach LED?
Centra miast nie są jedynymi miejscami, gdzie możemy spotkać panele LED z reklamami. Dużo bardziej subtelnym sposobem promocji jest wyświetlanie reklam podczas wydarzeń sportowych. Oglądając mecz piłki nożnej łatwo zauważyć, że bandy okalające boisko wyświetlają różne spoty reklamowe. Podobnie jest zresztą na meczach siatkówki, koszykówki, hokeja oraz innych dyscyplin drużynowych. Najbardziej zaawansowane systemy pozwalają na wyświetlanie informacji na telebimach, które są powiązane z rozgrywanym meczem i przy okazji mogą wyświetlać reklamy sponsorów danego wydarzenia. Takie oddziaływanie na klienta powoduje, że kibic buduje sobie skojarzenia marki z daną drużyną sportową i bardzo często podczas robienia zakupów wybiera produkty firm, których reklama wyświetlana była na telebimie.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana