Z jakich nośników reklamowo-informacyjnych korzystają stacje paliw?
Nic nie wskazuje na to, aby reklama zewnętrzna przestała być jednym z ważniejszych elementów strategii marketingowych. Przekonują o tym rzucające się w oczy nowoczesne rozwiązania outdoorowe. Jednymi z bardziej charakterystycznych miejsc wykorzystujących wizualne formy kontaktu z klientem są stacje paliwowe. Dowiedz się, z jakich nośników reklamowo-informacyjnych korzystają.
Siła reklamy zewnętrznej
Kreatywność twórców reklamy outdoorowej cały czas wykracza poza utarte schematy. Wciąż tworzą nowoczesne formy komunikacji, dzięki którym przekaz reklamowy staje się jeszcze bardziej czytelny i sugestywny. Pozwala to na skuteczne dotarcie do grupy docelowej z ważnymi informacjami i promocjami, których celem jest budowanie relacji z marką. Jak dowodzą wielokrotne badania, przekaz reklamowy musi dotrzeć do odbiorcy w ciągu zaledwie kilku sekund. Dlatego forma i treść reklamy zewnętrznej musi być czytelna, prosta i widoczna.
Przeczytaj również: Naszywki i inne elementy odzieży jako efektowne gadżety reklamowe
Reklamy na stacjach paliw
Stacje paliw to specyficzne miejsca, w których o sukcesie rynkowym nie tylko decyduje ich asortyment i ceny produktów, ale przede wszystkim ich postrzegalność. Będzie ona zapewniona dzięki nowoczesnym rozwiązaniom outdoorowym. Na szczególną uwagę zasługują pylony reklamowe. Jest to nośniki reklamy zewnętrznej w formie pionowych, wolnostojących słupów o znacznej wysokości. Jak wyjaśniają specjaliści działającego już ponad 20 lat producenta reklam Polska Grupa Reklamowa z Tarnowa, na panelach najczęściej umieszcza się logotypy stacji oraz czytelne informacje wykonane różnymi technikami, także techniką przestrzenną z liter 3D. Pylony mogą być podświetlane z zewnątrz lub dzięki wewnętrznym źródłom światła.
Przeczytaj również: Zastosowanie rusztowania w celach marketingowych
Kolejnym atrakcyjnym elementem outdoorowym, wprost stworzonym dla stacji paliw są totemy reklamowe. Są to najczęściej bardzo wysokie, stąd widoczne z dużych odległości (nawet kilku kilometrów) słupy reklamowe. Zwieńczone są zazwyczaj logotypami firm rafineryjnych, a ich zadaniem jest informowanie kierowców o lokalizacji stacji paliw. Uzupełnieniem nośników informacyjnych są także różnego typu kasetony świetlne, tablice, napisy oraz piktogramy. Reklamują, informują, ostrzegają i pomagają klientom stacji paliw.
Przeczytaj również: Jakie praktyczne funkcje mogą pełnić breloczki na łańcuszku?
Branding stacji paliw
Kreatywne firmy reklamowe oferują usługę brandingu różnego typu firm. Przygotowując kompleksowy projekt brandingu stacji paliw, uwzględniają wszystkie zewnętrze formy komunikacji z klientem oraz skuteczne komponenty identyfikacji wizualnej marki. W swoich działaniach stawiają nie tylko na autorskie projekty, ale także na solidne wykonawstwo wszystkich elementów i nośników reklamy z trwałych i odpornych materiałów.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana