Artykuł sponsorowany

Dlaczego warto pozyskiwać bazy B2B?

Dlaczego warto pozyskiwać bazy B2B?

Obecnie na rynku działa wiele firm, które współpracują ze sobą w różnym zakresie. Docieranie z ofertą do nowych klientów często wymaga jednak zgromadzenia odpowiednich danych kontaktowych. Z tego powodu powstają specjalne bazy potencjalnych odbiorców, za pomocą których można rozszerzyć swoją działalność i zyskać kolejne współprace. Dlaczego warto pozyskać taką listę?

Wiele kontaktów w jednym miejscu 

Pozyskiwanie kontaktów na własną rękę często wiąże się z koniecznością przeznaczenia na to długiego czasu i pokaźnych środków. Z tego powodu znacznie lepszym rozwiązaniem okazuje się skorzystanie z gotowych baz danych B2B dopasowanych do potrzeb danego przedsiębiorcy. W ten sposób można pozyskać tysiące kontaktów zgodnych z wymaganiami konkretnej działalności. Wszystkie ważne informacje znajdują się w jednym miejscu, co pozwala na znaczne oszczędzenie czasu i pieniędzy.

Bazy danych B2B przydają się podczas wszelkich działań marketingowych. Pozwalają na przedstawienie swojej oferty bezpośrednio osobom potencjalnie zainteresowanym. Ważną zaletą takich rejestrów jest również fakt, że informacje w nich zawarte są regularnie aktualizowane. Mowa tu zarówno o cechach danej firmy, jak i jej ewentualnej likwidacji. Dzięki temu przedsiębiorstwo korzystające z bazy B2B nie traci czasu na próbę kontaktu z podmiotami, które już dawno nie prowadzą działalności wpisanej w raporcie. W ten sposób można zachować higienę pracy, oszczędzając kolejne środki.

Profilowanie grupy docelowej 

Wielu firmom zależy na tym, by docierać do odbiorców z konkretnej branży. Za pomocą baz danych B2B można odpowiednio profilować grupę docelową, dopasowując ją do wymagań danego klienta. W ten sposób działania marketingowe przebiegają znacznie szybciej i są skuteczniejsze. Przedsiębiorcy korzystający z usług takich firm, jak Target Media, mogą filtrować dostępne rekordy zarówno pod względem rodzaju działalności, jak i formy prawnej, lokalizacji, liczby zatrudnionych osób, roku powstania czy branży. W ten sposób usługi dotrą tam, gdzie powinny, bez tracenia czasu na przedstawianie oferty klientom spoza grupy docelowej. To rozwiązanie bardzo wygodne, na które decyduje się coraz więcej firm.

Opłacalność baz danych zależy od tego, jakiej są jakości. Powinny być więc regularnie aktualizowane i dawać możliwość precyzyjnego dopasowania grupy odbiorców. Takie spisy muszą powstawać również zgodnie z obowiązującym prawem. A to w przypadku danych jest dość restrykcyjne, dlatego warto weryfikować, skąd pochodzą tworzone bazy przed ich wykorzystaniem.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.