Artykuł sponsorowany

Rodzaje banerów reklamowych

Rodzaje banerów reklamowych

Banery reklamowe należą do graficznych elementów promocyjnych. Ich zadaniem jest rozpowszechnianie informacji na temat firmy, a także oferowanych przez nią produktów i usług. Korzyść jest więc obustronna – właściciele pozyskują nowych klientów, a odbiorcy spełniają swoje oczekiwania. W zależności od miejsca oraz sposobu przekazu wyróżnia się kilka rodzajów banerów. Przedstawiamy opis najważniejszych z nich oraz podpowiadamy, gdzie udać się po wydruk banerów reklamowych.

Banery jedno i dwustronne

Banery reklamowe wykorzystywane są w różnych branżach. Są prostym w przekazie nośnikiem reklamowym, który jest bardzo szybko zauważany przez odbiorców. Wśród głównych rodzajów banerów znajdują się banery jednostronne i dwustronne.

Banery jednostronne umieszcza się najczęściej na ścianach budynków, ogrodzeniach, tablicach reklamowych i na ścianach pomieszczeń zamkniętych, wobec czego treść i grafika znajdują się wyłącznie po stronie frontowej. Do druku banerów reklamowych wykorzystuje się głównie materiał poliestrowy, który cechuje odporność na działanie warunków atmosferycznych – przede wszystkim deszczu, śniegu i promieniowania słonecznego. Ponadto, jakość nadruku jest bardzo wysoka, a baner może być laminowany lub powlekany.

Banery dwustronne można najczęściej znaleźć na słupach reklamowych przy autostradach i ulicach miejskich. Cechą charakterystyczną takiego baneru jest gruby podkład, umożliwiający umieszczenie treści i grafiki z obydwu stron bez ryzyka prześwitywania. Nadruk jest bardzo dobrze widoczny, a całość wydruku solidna i przejrzysta.

Banery zwijane i oczkowane

Banery zwijane nazywane są również mobilnymi nośnikami reklamy, ponieważ mogą zostać zrolowane i przeniesione w zupełnie inne miejsce. Są szeroko wykorzystywane na konferencjach, koncertach, a także w teatrach i targach. Ich atutem jest łatwość transportu.

Banery oczkowane mają dodatkowe wzmocnienie na krawędziach. Ponadto wyposaża się je w metalowy nierdzewny otwór, który umożliwia zawieszenie reklamy lub jej dokładne przymocowanie do ogrodzenia lub siatki.

Gdzie drukuje się banery reklamowe?

Po wydruk banera reklamowego najlepiej udać się do drukarni specjalizującej się w druku tego typu nośników. Nie bez znaczenia jest również indywidualne podejście pracowników do zamówienia, ponieważ w zależności od miejsca umieszczania banerów oraz długości ekspozycji użyty materiał będzie się różnił.

O druku banerów reklamowych wypowiada się pracownik drukarni Edytor: Banery drukowane są w różnych rozmiarach w zależności od potrzeb i wymagań klienta. Ponadto drukarnie odpowiadają nie tylko za wydruk, ale również za przygotowanie dokładnego projektu.

Skutkami nieprzemyślanego projektu i zastosowanych materiałów jest blaknięcie nadruków, a także pogorszenie się czytelności treści. W profesjonalnych drukarniach każde zlecenie jest przemyślane, a ponadto poddawane obróbce. Zastosowane materiały są trwałe i odporne na eksploatację.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.