Artykuł sponsorowany

Trzy pomysły na niebanalną oprawę szkoleń

Trzy pomysły na niebanalną oprawę szkoleń

Konieczność doskonalenia własnych umiejętności i rozwoju dostrzega coraz większa liczba osób aktywnych zawodowo. W odpowiedzi na to zapotrzebowanie powstaje również szereg różnego rodzaju kursów i szkoleń. Klienci poszukują tych opcji, które oferując im „coś więcej”. Dlatego tak ważna w ostatnich latach stała się oprawa szkoleń. W jaki sposób można przykuć uwagę osób zgromadzonych na sali?

Rysunki tworzone do ustnych prezentacji

Prezentacje za pomocą obrazu stają się coraz popularniejsze. Dzieje się tak przede wszystkim dlatego, że pomagają one zdecydowanie szybciej zrozumieć przedstawiane treści. Dlatego oprócz samych wystąpień ustnych coraz częściej wzbogaca się je konkretnymi grafikami.

Specjalista z opowiedz.to, zauważa: Podczas różnego rodzaju szkoleń można wykorzystać prezentacje z ilustracjami pochodzącymi z sieci. Warto jednak zauważyć, że nie zawsze będą one idealnie dopasowane do tematu lub będą już opatrzonymi obrazkami. Właśnie z tego względu zdecydowanie lepiej jest skorzystać ze personalizowanych grafik, które stworzone są na potrzeby konkretnego klienta. Na podstawie przedstawionych materiałów tworzymy rysunki do całej prezentacji lub wybranych części.

Filmy szkoleniowe - nowoczesne podejście do tematu

Treści przekazywane w nowoczesny sposób zdecydowanie szybciej trafiają do odbiorców. Właśnie z tego względu coraz szersze grono organizatorów szkoleń decyduje się na zamówienie filmów promujących kurs. Mogą to być:

  • krótkie filmiki video będące przerywnikami lub podsumowaniem poszczególnych bloków tematycznych,
  • dłuższe filmy przerywane prezentacją słowną i odpowiedziami na ewentualne pytania uczestników szkolenia.

Bardzo często zdarza się, że osoby uczestniczące w kursach otrzymują materiały, dzięki którym mogą usystematyzować i utrwalić swoją wiedzę. Również w tym przypadku coraz częściej wykorzystywane są krótki filmy trwające około dwóch minut.

Rysunkowe podsumowanie z przeprowadzonego szkolenia lub konferencji

Zastanawiając się nad opcją oprawy szkolenia, kursu, czy konferencji, warto wziąć pod uwagę wykorzystanie tych elementów, które pojawiły się w filmie lub prezentacji podczas wykładów. Dzięki takiemu rozwiązaniu znacznie łatwiej podsumować cały materiał lub przypomnieć sobie o czymś naprawdę istotnym. Jak pokazują statystyki, spora część osób jest wzrokowcami. W takiej sytuacji nawet prosty rysunek potrafi wywołać jednoznaczne skojarzenie z omawianym na spotkaniu tematem.

Inną możliwością wykorzystania rysunków stworzonych na potrzeby szkolenia jest ich użycie do tak zwanych hand-outów. Jest to nic innego jak materiały szkoleniowe rozdawane uczestnikom po zakończeniu kursu, czy konferencji. Zebranie wiedzy w jednym miejscu i uatrakcyjnienie jej grafikami sprawia, że nawet po zakończonym szkoleniu uczestnicy chętnie wracają do tych treści ponownie – wykorzystując je już praktyce.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form errorBłąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.